سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج
نویسنده محمود
۱. : واقعی یا نمایشی؟
این سوال مهم ترین ، تکراری ترین و کاربردی ترین سوالی است که درمورد رسلینگ پرسیده میشود ؛ مقاله های زیادی در رسانه های اینترنتی در این مورد وجود دارند که خیلی از آنها یا به دلیل تحقیق نادرست و یا به کار بردن از کلمات غلط شمارا به اشتباه می اندازند! این مقاله با تحقیق از رسانه های معتبر و به کار بردن کلمات درست حقیقت را به شما میفهماند .
خب بریم سر اصل مطلب ؛ اگه بخوایم خیلی رک و مستقیم بگیم واقعی هست یا نه باید بگم که خیر واقعی نیست! ولی دروغین هم نیست! خب این یعنی چی؟ ببینید نکته اصلی اینکه گفتم دروغین نیست و معنای کلمه دروغ و تفاوت آن با غیر واقعی هست ، واژه دروغ یعنی پنهان کردن و الکی گفتن ؛ ولی کمپانی های کشتی کج هیچ دروغی برای گفتن ندارند و تمام تماشاگرانی که در سالن حضور دارند و مسابقات را تماشا می کنند از نمایشی بودن و غیر واقعی بودن ضربات آگاهند! 
جالب است بدانید که خود کمپانی های کشتی کج مانند WWE در مواقع مختلف  متن های اول بازی های ویدیوئی، اول و پایان برنامه های تلویزیونی شو ها و  غیر واقعی بودن ضربات کشتی گیران را اعلام می‌کند!
برای مثال :
 لطفا این حرکات را در خانه تکرار نکنید ؛ هرگونه حرکات super stars " سوپر استار ها " و Divas زنان بسیار تمرین شده و در مکان های امن انجام میشود 
{متنی که در آغاز بازی ویدیوئی WWE2K16 نوشته شده است 
۲. پس چرا تماشا چیان با وجود اینکه می دانند این ورزش واقعی نیست آن را تماشا می‌کنند؟
خب معلومه! برای مثال شما یک سریال رو خیلی دوست دارید و کاملا آگاه هستید که این سریال یک نمایشه و اتفاقاتی که توش میوفته واقعیت نداره اما با این حال باز هم اون رو تماشا می‌کنید و دلیل این هم زیبایی و جذب کننده بودن آن سریال هست! دقیقا درمورد کشتی کج هم همینه و مخاطبین میدانند که این ورزش نمایش است ولی بخاطر جذاب بودن آن آن را تماشا می‌کنند و جالبه بدونید که این ورزش توانسته مخاطبین زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند و شو های آن فروش و ریتینگ های بالایی دارد.
یک نکته مهم درمورد جذب مخاطب بالا در این ورزش متفاوت بودن انواع مسابقات و یک نواخت نبودن آن است.
۳. آیا ضربات کشتی گیران از قبل تعیین شده است؟ نحوه وارد کردن و دریافت کردن ضربات در این مسابقات به چه صورت است؟
 خب نمیتوانیم بگوییم که تمام ضربات از قبل گفته شده است و تمام حرکات سوپر استار ها از قبل برنامه ریزی شده است چراکه خود سوپر استار ها نیز در چگونگی اجرا کردن حرکات نقشی دارند و به غیر از ضرباتی که از قبل توسط استوری نویسان مشخص شده است به یک دیگر ضربه وارد می کنند و کشتی گیر دریافت کننده باید با توجه به جهت ضربه ای که دریافت می‌کند باید سل کند!
۴. استوری چیست ؟
استوری در حقیقت داستانی است که روند پیش روی فیود دو کشتی گیر و مسابقات آنها با یک دیگر را مشخص می کند.
در کشتی کج شخصیت سوپر استار ها نیز برای روند استوری مهم است ؛ یک سوپر استار در استوری میتواند شخصیت هیل یا فیس داشته باشد ، به کشتی گیری که شخصیت منفی یا بد داستان را دارد هیل و به کشتی گیری که شخصیت مثبت یا خوب داستان را دارد فیس می گویند.
به مسابقاتی که بدون استوری هستند لایو اونت میگویند، این مسابقات از TV پخش نمیشوند و فقط برای به فروش رفتن شو های هفتگی به کار می‌روند و اکثرا بین تاپ استار ها برگذار میشوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 22 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر